Ultima actualizare: 16 septembrie 2015
Prima editie a Catalogului Francizelor din Romania a fost o provocare. O echipa dedicata de 5 oameni a lucrat pentru o perioada de 3 luni pentru colectarea si prelucrarea informatiilor primite de la Francizori. Au fost peste 110 francize care au fost prezentate.
a fost publicat in decembrie 2014 si a reprezentat o premiera pentru piata francizelor. Este prima sursa de referinta legata dupa o perioada de peste 8 ani. A fost un produs care a readus franciza ca subiect de discutie in antreprenoriatul Romanesc.
Am inceput deja sa lucram la pregatirea celei de-a 2-a editii a Catalogului Francizelor din Romania, care va aparea in decembrie 2015.
Vezi editia 2014 a Catalogului Francizelor din Romania
De aceasta data, pe langa editia printata, dorim sa punem mai mult accent pe promovarea acestuia online, in format e-paper pe www.zf.ro. Acest lucru va creste baza de adresabilitate si va ajuta in continuare la popularizarea francizei.
Pastram dezideratul initial, acela de a oferi o imagine fidelă și corectă a acestui model de business care a cucerit deja unele dintre cele mai importante piețe din România.
Ziarul Financiar alături de Inventure Franchise Consulting își propun ca prin acest catalog să scoată la iveală evolutiile pietei de francize din România, să listeze francizele disponibile, să prezinte diferite modele de operare a unor branduri și să vorbească cu consultanți si micii intreprinzatori despre toate aspectele din spatele unui astfel de business.
2015 a fost un an cu destul de multe modificari, branduri internationale nou lansate pe piata, preluari dar si concepte care si-au restrans sau inchis activitatea.
Mai multe concepte de business autohtone au decis ca au ajuns la momentul la care franizarea reprezinta calea spre crestere si ne propunem sa le prezentam in premiera planurile de expansiune.